Podsumowanie września


 Hej! Siemanko! Cześć!
To podsumowanie będzie dosyć ubogie w pozycje książkowe. Zanim przejdę dalej to takie małe ogłoszenie/ prośba/ pytanie. Przerzuciłam się ostatnio na disqusa i mam problem, ponieważ nie ładują mi się stare komentarze oraz nie mogę zsynchronizować nowych. Jeśli ktoś byłby mi w stanie pomóc byłabym bardzo wdzięczna.

Przejdźmy teraz może do lichego podsumowania czytelniczego września.


Pierwszą przeczytaną książką jest: 
zdjęcie pochodzi ze strony lubimyczytać.pl





Której recenzję możecie przeczytać TUTAJ

Moja ocena: 4/10



Kolejna i już ostatnia pozycja to: 
zdjęcie pochodzi ze strony lubimyczytać.pl





Której to recenzję możecie przeczytać TUTAJ

Moja ocena:8/10




I to by było na tyle z książek, które przeczytałam w całości.

Do mojej skromnej domowej biblioteczki trafiły 3 pozycję:



  Pierwszą z tych pozycji zaczęłam już nawet czytać i zapowiada się całkiem nieźle. Co do dwóch kolejnych to nie wiem o nich praktycznie nic, a kupiłam je tylko dlatego, że razem wyniosły mnie jakieś niecałe 15 zł.

Muzyka miesiąca to zdecydowanie:



oraz


Posty, które napisałam we wrześniu:


A Wam jak upłynął ten miesiąc? Jesteście zadowoleni ze swoich stosików wrześniowych?

Do następnego przeczytania!


Popularne posty